Lövlycka!

Oj, nu är det sådär längesedan igen. Varför blir det såhär?

Nåja, denna frånvaro betyder absolut inte att jag på något sett varken har haft det dåligt, eller att jag på något sätt mått dåligt. Snarare tvärtom. Jag och ungen har haft en helt U.N.D.E.R.B.A.R sommar, då Filippa hade 10 långa vckors sommarlov från dagis. <3
- Så jag har helt enkelt bara levt i nuet och tagit vara på tiden!
 
Denna sommar kommer jag garanterat att leva länge på. Jag menar, den hade allt man kan önska?
Med så fint väder så har man jue möjligheten att göra allt det man vill. Vi var på mycket äventyr.. Det vi gjorde mest var såklart att bada! Dumma vore vi jue annars! Jag ska dela med mig av, i alla fall några av de tusentals bilder jag tog i somras.
 
Men de har ni väntat på hela sommaren, så ni får vänta lite till.. Detta inlägg bara måste jag tillägna hösten! Fina vackra hösten. Jag mår så bra denna tiden på året.. Kan man annat? Höstdepression? Det är jue vackert vart man än tittar?!

Bjuder här på ett antal helt fantastiska höstbilder.. Ja, det är rätt många, men inte alls många om man jämför med dem jag har i min ägo. Men älskar man att fotografera, och får förmånen att göra det, under såhär vackra omständigheter.. Då bara blixtrar det! ;)
 



Vacker höst! Vacker unge! Vacker mamma?

Lycka!

Vi blev lite osams jag och barnet, man kan inte bara ta fina lövkort, man måste grimasera! <3

Fina.

Vi! <3

Tävling runt gården!

Har man en mamma som är fotogalen, så är det bara att posera.

Bästa barnet i denna värld!
Inte bara grimasera, man måste toka sig också! Minsann!

Gows!
Och så måste man se COOL ut... Haha. <3

Jag trivs!
Oj. bara jag!


 



Haha!

Vacker i vackert!
Nu har jag fått in grimaserna! Om hon poserar fint för mig, så får jag grimasera för henne! <3

Lövlycka!
I Lööööööööv you! <3

Som sagt, det blir lite bakvänt nu.. Det kommer ett, rätt kort och sammandraget, men ändock ett sommarinlägg! Men jag kände bara att jag måste få dela med mig av den vackra hösten, medan den är kvar!

Puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Som vanligt: suveräna bilder! och lika suveräna.. om inte ännu bättre skrivet.. också det som vanligt.. Ja, allt är helt eneklt som vanligt.. suveränt! stora kramar från göteborg!

2013-10-16 @ 18:45:36
Postat av: Gusti Juliusson

Av någon anledning så postade den det som anonym trots att jag skrivit namn *suck* aja, nu vet ni vem Anonym är iaf :)

2013-10-16 @ 18:46:37
Postat av: Farmor Birgitta

Om inte den här sötisen blir nån slags stjärna så blir jag väldigt förvånad. Kram till er.

2014-02-01 @ 11:43:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0