Skridsko-Avslutning!

I förmiddags var jag med om något fantastiskt!
Finns det mycket som slår, att som förälder bli inbjuden till en uppvisning?
En uppvisning där dottern ska visa upp något hon lärt sig!

Min dotter går på en I-Ur-&-Skur-förskola, för de som inte redan vet det. Och i deras läroplan, så ingår något som kallas "Skrinna", det innebär att alla barn, i en viss åldersgrupp, får åka skridskor ett antal gånger per termin. Idag var det alltså avslutning på denna termins skridskor, och vi föräldrar var inbjudna för att komma och titta på vad våra barn fått lära sig. De hade övat in ett program, det var underbart att se.
Så många glada barn på en gång! Så duktiga också! <3 <3

Utspridda barn, innan uppvisningen börjat.

Alla Skrinnabarn och pedagoger samlade på isen!

Lycka är att se sin dotter lycklig! <3
De åkte med ett ben på var sida muggen, utan att flytta/välta den.
Filippa och självaste "Skrinna" i egen hög person!

Skridskobarn på rad! <3
De skriker "Kom nu alla mina Skrinnabarn!" - Till vännerna mitt emot.
Min älskade "F"!
=)
"Hejdå alla föräldrar och tack för att ni kom!"
Tack för att jag fick komma, säger jag.
Glada vänner pustar ut!
Sedan behövdes lite fika!


 (- Hoppas inte att någon av er föräldrar, vars barn syns på bilderna, tar illa upp.
Skulle det visa sig att någon gör det, så hör av er, så tar jag givetvis bort bilden på en gång.)


- En Skridsko-avslutning, med dottern, var en av de finaste Alla-<3-dags-presenter jag kunnat tänka mig. Det, och förstås teckningen som är full av hjärtan, och med texten "JAG ÄLSKAR DEJ MAMMA"
- Med J'n, som är vända bak och fram! <3


Kommentarer
Postat av: Annika

Vad kul att åka skridskor och visa vad man lärt sig. Jättefina bilder som alltid :-).

2013-02-15 @ 10:21:28
Postat av: Birgitta Jonsson

Så härliga bilder och lika glad som vanligt. Duktig tjej minsann.

Kram till er båda.

2013-02-27 @ 17:42:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0