Bildexplosion!

Hej kära vänner och läsare!

Jag lever! Jag mår bra, relativt i alla fall. En del jobbiga saker har hänt, men det är inget jag tänker delge här. Dock har jag inte riktigt kännt någon lust att blogga på sistone. Eller, lust är fel ord, för det har jag haft. Ork är mer det jag har lidit brist på. Har funnits annat jag valt att sätta fokus på. - Och som alltid, när en del saker bråkar med mig, så är jag SÅ OTROLIGT GLAD att jag har min lilla Solstråle Filippa Danielle. <3 - Att vi dessutom har våran hjälp, några timmar i veckan, gör jue att vi kan göra massa mer saker än vi kunde innan, och det är så jävla bra!

Eftersom att jag inte skrivit på så himla länge, så är det nu sommar (sägs det i alla fall?) - Ungen
började sitt efterlängtade sommarlov i Torsdags. Hon är överlycklig!

"Åh min älskade mamma, ska ja bara va mä dej heela sommaren?! Yeeees!"

Den där meningen suddar ut alla timmar av trots och "Du ä den dummaste dummaste mamman i hela världen!" ;)

Vi har hunnit med massor sedan sist, som vanligt orkar jag inte skriva så mycket, utan ni får hålla till godo med en bildexplosion! :D - Måste jue få visa några av de (enligt mig själv), fina bilder jag knäppt.



Kosläpp:


Det här är Mamma Mu, tycker Filippa. :)

Kosläpp i Sverkesta 19/5.
Världens bästa Filippa Danielle.



Diverse mys, olika dagar, olika platser.






Livet är underbart.



Utforskat naturen, på flera platser.


Min egen Sjöjungfru, vid Tjärnen. 7 Juni - 2012.



Provat "näsor", fångat grodyngel, plockat stockar och grenar, och fiskat efter gammelgäddan.


Maskrosprinsessan.

Rävgången, 30 Maj - 2012.



Badat -massor-, där man kunnat, inomhus alltså. ;)




Eyrabadet 16 Juni 2012.

-



Modiga tjejen, i 1 av alla sina hopp.

11 Juni 2012.


Jag har dessutom börjat träna igen! Det tål att nämnas tycker jag!


Lite roligare blir det jue, med världens bästa coach Filippa, och världens bästa "bendoktor" Madde. ;)

-

Så, vi njuter av livet på alla sätt vi kan. Nu vill vi bara ha lite mer värme, så vi kan bada i massa sjöar, och njuta av alla våra nyinhandlade badleksaker.



Fick ett hjärta i sanden av Filippa. <3

Ta hand om er tills vi hörs!
Puss.

Kommentarer
Postat av: Birgitta Jonsson

Åh va fina bilder. Du är väldigt duktig med kameran. Hon är som en solstråle på alla bilder. Jag längtar så mycket efter henne, men snart är det semester, då kanske vi kan ses. Kram.

2012-06-16 @ 20:09:19
Postat av: Johan

Gud vilka bra bilder Du tar, tror jag är kär i fotografen!!

2012-06-18 @ 21:45:23
URL: http://johanstrom.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0