Midsommarhelgen med min Fjäril!

 
 Härlig midsommarhelg. Innehöll det man kan önska antar jag.
 
Världens bästa unge. En midsommarstång. Karusseller. Sol. Sill. Dans till små grodorna. Jordgubbar. Familjen. Sommarklänning. Färskpotatis. Goda vänner. Lek och bus. Prinskorv. - Jaa, jag tror inte jag saknar något. <3
 
 
Midsommarafton i Brunnsparken. 22 Juni 2012.


Söt flicka poserar på stubbe. <3


"Jag vågade hålla i midsommarstången mamma!"


Griståget var uppskattat.
Här åker Filippa med sitt kusinbarn Alfred.
Jag fick äran att åka med en gång jag också!


Mer skoj! Hon väntade en hel omgång, för att få just polisbilen. <3


Midsommaren 2012, gick i fjärils-tema!


Jordgubbar på det, sedan var det fulländat?


Lilla dammen hoppade jordgubbarna.
Men bilar i ansiktet är alltid lika skoj! ;D



Glada vänner, som inte setts på länge, men som saknat -mycket-!
Filippa och Sara, 23 Juni 2012.


Matchen är igång! Hello-Kitty på bollen, såklart!


Det gäller att hinna leka med allt när man väl ses?



Ta hand om er, och njut av sommaren.
Det ska vi fortsätta göra minsann.

Kommentarer
Postat av: Birgitta Jonsson

Hon har så härliga äppelkinder Filippa. Ser så frisk och pigg ut jämt.

2012-06-28 @ 22:27:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0