Favorit i repris!

I förmiddags, så åkte vi tillbaka till förra sommarens STORA favorit. Julita. Där Pettson & Findus bor. Filippa har pratat om det, till och från hela året. Hon minns allt hon såg, allt de gjorde, och hon har längtat tillbaka. Eller, som hon själv säger: "Mamma, vi måste tillbaka dit, DOM saknar MEJ!" <3 - Sötungen, det är klart de gör?


Pettson, Filippa och Findus - Julita 26 Juni 2012.


Lunch på traktorvagnen! Pannkakor såklart!


På en gris utanför deras hus.


Övar att gå på styltor, med Bästa Marylene!


Lagar mat i Pettson & Findus kök.
Sallad, kaffe och saft! :)


Så söt. Så fin. Så glad. Och så underbar. <3


 Flisan och Anna var på Muckelrundan, förra året så hoppade hon det, hon ville inte, men iår så ville hon, och då fick hon naturligtvis! Vet ni inte vad en Muckla är, så läs böckerna bättre!

När de var iväg på den, så passade jag på att fota lite annat än min dotter. Jag älskar att fota, och de fina blommorna i Julitas trädgård, var perfekta motiv. Att det regnat, så de hade fina regndroppar på sig, det gjorde jue absolut ingenting alls.


Säg något är jag i alla fall -lite- duktig?
(Klicka på dem, så blir de i större format.)


Julita - 29 Juni 2011.


Julita - 26

Ungen somnade lycklig och utmattad. Fast besluten om att, vi ska till Julita 2013. <3

Kommentarer
Postat av: Birgitta Jonsson

Vilka underbara pioner. Bland de vackraste blommor som man kan ha i trädgården faktiskt. Den lilla rosen är också underbar på alla bilder och hon har en mamma som är bäst på foto. Kram.

Svar: Tack för komplimangen om fotografierna.. Jag älskar att fota, och när man har en så fin tjej att öva på, så blir det jue fantastiska bilder mest hela tiden.
carronsliv.blogg.se

2012-06-28 @ 22:30:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0