De bästa mammorna hoppar inte?

I Måndags på Miniröris:

Vi är mitt i gympapasset, jag är med på allt jag kan. Då Filippa kommer springandes i full fart, från andra sidan av idrottshallen, rakt emot mig. Kastar sig i min famn, kramar mig hårt, och utbrister:

"Åh maammaaa.. Jag ääälskaar dig! Du ä den BÄSTA mamman i HELA världen!"

Sedan gör hon en liten paus.. Tittar lite runt omkring i salen, på alla hoppande och skuttande mammor och pappor. Sedan kramar hon mig sådär hårt igen, och fortsätter:

"Jag VILLE ha en mamma som heter Caroline... Och som -inte- kan hoppa! - Det VILLE jag!" <3


Älskade barn, om du visste hur mycket det värmer din mammas hjärta!


I Ösregnet - den 10 April 2012.

Kommentarer
Postat av: frida

Visst är de härliga! Att ha barn är en riktig egotripp!

2012-04-18 @ 07:44:26
URL: http://livetmedtresinnen.wordpress.com
Postat av: Emelie Mararv

Jag älskar det här inlägget! Ibland går jag tillbaka och läser det bara för att bli lite glad. Vilken tur att mamma-poängen inte sitter i hur mycket man kan hoppa och skutta.

2013-05-01 @ 21:46:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0