Njutbara promenader.

Nu var det ett tag sedan, av flera olika orsaker, de flesta dystra, tunga och jobbiga. Dessa orkar jag inte dela med mig utav, i alla fall inte i detta skede av livet. Så istället så delar jag med mig några bilder från alla -fantastiska- höstpromenader jag njutit av, i sällskap med min dotter. Det är den rena höstluften, och framför allt mitt barn, som får mig att orka just nu. Ibland är det kämpigt, men det blir bättre. Det vet jag! Och jag har -världens bästa- Filippa!


En av min och älskade ungens alla underbara höstpromenader! <3
Denna mössa valde hon själv, för jättelängesedan, då var den
-alldeles- för stor, nu är den bara för stor..  Pappersrullskikaren är med
också, så att man kan spana på den vackra årstiden!

Ännu en, denna gången fanns det även tillgång till massor av vatten,
till min busiga dotters -stora- förtjusning, förstås! Fantastiskt roligt!

Och så bedårande vackert ute, och det luktar så gott!

Sent på kvällen, i mörkret, är mysigt också. Då kan man smyga
omkring och samla på stenar, pinnar och löv. <3 Hon brukar alltid
snabbt om kvällarna konstatera; "Mamma dä är mörkt, nu måste
ja jö sova!" Men denna kvällen tyckte hon det var väldigt spännande
att vara ute med mamma och strosa, under mörkrets infall -
tills det kom ett par nattvandrare med reflexvästar..
"Mamma, dä är ambulansen, dom tänker ta mä mej!" <3

Slutet på alla promenader, uppe på våran loftgång!

Ta hand om er.

... Och gärna lite om mig också.

Kommentarer
Postat av: Annika

Hej!

Skickar dig och din dotter en höstkram. Hoppas att det känns bättre snart. Kram

/Annika

2011-09-22 @ 16:55:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0