Så nära, men ändå så långt bort...

Ibland, vissa dagar, när man är arbetslös, som jag, så vill man kunna gå till dagis och säga "Nej förresten, kom nu skitunge så går vi hem istället!" .. Det kan jag, på våren, på sommaren, och på hösten. Men inte nu, inte på vintern. Inte när det är snö, is och slask. ;/

Idag saknar jag min tjej! Jävla skit! Hon är 100 meter bort, men CP-mamman kommer inte dit, o 2åringen ska man kanske inte släppa lös själv? ;) Även om hon sannerligen skulle hitta, min duktiga Filippa. <3

Nu ska jag laga mat och vänta på att klockan blir 17, så tösen och supermormor kommer hem!

Kommentarer
Postat av: Maria

Tack för Du och Filippa kom till saras kalas :D

2011-01-19 @ 17:12:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0