Vi kan, se bara!

Som sagt, inte uppdaterat på länge. Då vi pysslat med bus, dagarna i ända, de senaste månaderna. Så är det mycket som hänt! Jag orkar inte skriva om allt. Så jag sammanfattar det med att: Sommaren är en årstid då CP-mamman KAN! Underbart är det. Det finns inte mycket fysiska hinder just nu. Vi kan busa, leka och helt enkelt bara ta oss fram! Finfint.

Och eftersom jag fullkomligt ÄLSKAR att fotografera, så passar det super att uppdatera er om vår sommar, i bild.


Bad och bus på olika ställen, och i olika former:



 


 

Göteborgssemester:









 

Diverse Aktivitetshus, både här i Örebro och nere i Göteborg:











Mammas och Filippas absoluta sommarfavorit, LEKPARKSHÄNG! <3













Kärlek.

Kommentarer
Postat av: Malin

Åh vad många härliga bilder!

Vad skönt ni har det!

Bara har det bra och har skoj ihop, det lever man på länge när den kalla vintern kommer!

Måste kännas enormt bra för dig att kunna göra allt det där som ni vill göra, sommaren är en bra årstid den. Hoppas den varar länge länge!

KRAM

2011-08-06 @ 16:33:32
URL: http://madebyma.blogg.se/
Postat av: Annika

Hej! Vilka fina bilder :-). Fullfart hela tiden

:-). Kram

2011-08-08 @ 09:15:59
Postat av: Minna

Ni ser ut att ha en bra sommar :)

Jag vet inte vad som är normalt att gå ner per vecka och det är så olika för alla. Jag följer viktväktarna och äter de points jag ska äta. Jag har slutat med godis, chips etc. Äter nån glass ibland. Kanske därför det går lite fortare för mig än de som inte slutar med sötsaker. Jag brukar ha lätt för att gå ner i vikt tyvärr har jag lätt att gå upp också. Gick aldrig ner mellan mina graviditeter, hann aldrig.

2011-08-08 @ 13:06:04
URL: http://tjejmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0