Ett kort "Hej!" bara!


Hej ni få, om jag ens har några kvar, läsare.
Jag har inte glömt bort min blogg. Det är bara det att det inte är så många dagar om året som det är denhär kombinationen. Jag kan hitta på saker, jag orkar hitta på saker, Flisan är dagisledig, och vädret är underbart. <3
Så det gäller att passa på att göra så mycket vi bara kan, medans kombinationen håller i sig!

 

Så, jag ska skriva ett inlägg med en sammanfattning och massa fina bilder, på det vi gjort i sommar. Men det tar jag en dag när det regnar, eller en också en kväll när jag har energi kvar. Haha, sådana kvällar var längesedan. Jag och ungen gör så mycket roligt bus hela dagarna, så min energinivå brukar vara på minus, kvällstid.

Men det här är livet gott folk, det är så härligt, och jag är så lycklig, för VI KAN, jag och ungen!

Det var det jag orkade, och en bild orkar jag dela med mig av, av de hundratals jag tagit. Men det kommer mera..



Filippa leker i Alnängsbadet, 7 Juli 2011.


Njut av sommaren!
Puss.

 


Kommentarer
Postat av: Emma

Är lugnt, du är inlagd på bloglovin, så dina inlägg dyker upp ändå när du väl skriver (: Kraam Emma

2011-08-04 @ 00:12:44
Postat av: Annika

Hej!



Nejdå, absolut ingen fara kollar in lite nu och då ifall du skrivit nått. Jag kommer även att följa din blogg i fortsättningen :-).

2011-08-04 @ 21:16:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0